PUCÉR KAMPÁNY

Csak a textil maradhat!

Emlékszik még…

… az első babajátékára, csörgőjére, gyerekkorának kedvenc pöttyös labdájára, a játszótéren a homoksütik elkészítéséhez használt legszebb formára? A Föld emlékszik. Ugyanis ezek a játékok mind műanyagból készültek és még akkor is itt lesznek velünk ezen a bolygón, amikor már az Ön gyerekének gyereke sem fog ezekkel a játékokkal játszani. Ugyanígy itt lesznek velünk azok a nejlon táskák, szatyrok és zacskók, amibe nap, mint nap csomagolja, szállítja a zöldséget, gyümölcsöt és a péksüteményt.

A környezetvédelem, a környezettudatos életmód mindig is fontos volt számomra. Szülőként  már nem csak magamnak, a gyerekeimnek is felelősséggel tartozom, hogyan vigyázok a Földre. Vállalkozásom is ezért alakult, ezért készítek biopamutból zsákokat, tasakokat, szatyrokat, hogy egy alternatív, elérhető megoldást kínáljak vásárlóimnak az egyszerhasználatos műanyag zacskók helyett.

Ma már nem elég, ha szelektíven gyűjtjük a hulladékot, ez már kevés. Elsősorban a megelőzésre kell törekedni, arra, hogy ne állítsunk elő még több szemetet. Arra, hogy mindennapjainkban csökkentsük a számtalan alkalommal egyszerű megoldásnak tűnő egyszer használatos műanyag csomagolás használatát. Például úgy, hogy nem zacskózzunk, hanem zsákolunk.

A Pucér kampány - Csak a textil maradhat!

célja felhívni a figyelmet a lehetséges alternatív csomagolás megoldásokra.

A kampányban közös célért dolgozunk, vallom, hogy minden egy kis lépéssel kezdődik. A Bogbag-ban én megtervezem, megvarrom és egyedivé teszem a termékeket a mintáimmal, a környezetbarát megoldást választó vásárló pedig használja nap, mint nap. Így együtt sok-sok kicsi lépést teszünk közösen azért, hogy egy élhetőbb, szebb, zöldebb bolygót hagyjunk a következő generációkra.

A Pucér kampány - Csak a textil maradhat!

megszólítja a bizonytalankodó vásárlókat.

Megkérem a BogBag termékeket már használó vásárlóimat, hogy mutassák még, ők hol és hogyan használják a baggyket. Arra kérem őket, hogy fotózzák le, ahogy pucéran, a maga természetes állapotában vásárolják meg a meg a zöldséget, gyümölcsöt vagy péksütetményt és teszik a BogBag zsákokba, szatyrokba.

A fotókat ellátva a #pucérkampány, a #bogbag, a #vegabaggy, #bakerybaggy hashtagekkel a közösségi médiában adhatnak hírt arról, hogy ők már környezetbarát megoldás mellett döntöttek.

 

Miért kifizetődő a Földnek ez a figyelem?

Az egyszer használatos nejlonzacskókat átlagosan körülbelül 20 percig, míg egy pamut, mosható zsákot évekig tudunk használni. Így tehetünk azért, hogy a valaha előállított, a Földön még mindig jelenlévő, többféle módon környezetszennyező műanyag mennyisége lassabban növekedjen.

A kampánnyal kapcsolatban

további hírekről szívesen tájékoztatjuk és megköszönjük, amennyiben hírt ad erről a kezdeményezésről.

Lay Boglárka
BogBag
kampányvezető, kézműves alkotó
e-mail: bogi@bogbag.hu

Galyó Tünde
Forest&Fruit
kampánykommunikáció
e-mail: hello@pucerkampany.hu

Infók:

A Pucér kampány – Csak a textil maradhat! honlapja: www.bogbag.hu

A Pucér kampány – Csak a textil maradhat! Facebook eseménye:

A Pucér kampány – Csak a textil maradhat! Instagram megjelenései: #pucérkampány #bogbag